Chestionar satisfacţie pacienţi

  1. Vârsta

  2. Sex

  3. Mediul

  4. Studii

  5. Ocupaţia

  6. Care sunt serviciile medicale de care aţi avut nevoie?

  7. Personalul din recepţie a fost prietenos şi v-a dat toate informaţiile necesare? (1-nemulţumit, 5-foarte mulţumit)

  8. Aţi primit informaţii suficiente referitoare la procedura medicală pe care urma sa o efectuaţi? (1-nemulţumit, 5-foarte mulţumit)

  9. Personalul medical v-a vorbit frumos, v-a explicat pe înţelesul dvs., a fost amabil şi respectuos? (1-nemulţumit, 5-foarte mulţumit)

  10. Vă rugăm să acordaţi calificative următoarelor aspecte. (1-nemulţumit, 5-foarte mulţumit)
    • Amplasarea centrului

    • Personalul din recepţie

    • Personalul medical

    • Echipamentele şi dotările medicale

    • Modul de efectuare a procedurii în ansamblu

    • Contactarea centrului medical

    • Curăţenia

    • Impresia generală

  11. În cazul în care veţi avea nevoie, intenţionaţi să apelaţi şi pe viitor la serviciile noastre?

  12. Aţi recomanda centrul medical Cardiolife şi altor cunoştinţe, rude, prieteni care au nevoie de servicii de cardiologie intervenţională?

  13. De unde aţi aflat de centrul medical Cardiolife?

  14. Există anumite aspecte pe care doriţi să le semnalaţi?
    • Aspecte pozitive

    • Aspecte negative

  15. Ce sugestii aveţi pentru îmbunătăţirea serviciilor medicale oferite şi a relaţiilor cu pacientii?